tiistai 11. kesäkuuta 2013

1# aloitus

Moi, alotin nyt bloggaamisen uudestaan, tauon jälkeen! Kirjotan tähän blogiin ehkä enimmäkseen mun rakkaasta harrastuksesta, hevosista, sekä mun koirasta. Mutta myös vähän mun muustakin elämästä. :)

Eli olen 14 v tyttö Etelä-Suomesta, harrastan ratsastusta ja oman koiran kanssa puuhailua. Oon ratsastanut vajaa 5 vuotta. Käyn Padasjoen lähellä ratsastamassa, lisäksi tossa naapuritallilla hoitamassa 1-v orivarsa Bunnya, ja sen emää Kihiä. Mulla on siis myös labradorinnoutajanarttu Tessa. Muuten mun elämään kuuluu suurena osana kaverit ja musiikki! Yritän kirjottaa tänne mahd. usein, ja nyt lomalla mulla onkin enemmän aikaa... :)
minä :d
minä ja tessa :)♥

B :)♥

Kihi ja Bunny, vanha kuva tosin.

ja tässä vielä minä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti