torstai 27. kesäkuuta 2013

5# Sitä oikeaa esteratsastusta

Älkää kysykö tosta otsikosta mitään :D







Mun vaahtokarkki kärtsäs? :D








Vietettiin Juhannus siis mökillä. Lähettiin torstai-iltana sinne, ja tultii sunnuntaina takas kotiin. Mökillä tuli uitua, saunottua, soudeltua, syötyä, syötyä ja taas syötyä :D. 

Tiistaina Emma tuli meille. Käytiin eka moikkaamassa B:tä, ja mikäs siellä tarhassa sitten odottikaan...


Maailman suloisin varsa <3
Antakaa mulle anteeks tosta laadusta :/ Mutta oli kyllä aivan valloittava pikkunen tamma :3 
Samana päivänä menin ratsasastamaan, menin Roventalla ja käytiin eka maastossa, vähän verryttelemässä poneja. Ravailtiin ja otettiin parit laukat myös. Sitten kun tultiin kentälle takas nii mä ja Anniina hypättiin sellasta pientä kolmen esteen jumppasarjaa. Esteet oli vaan ristikoita. Kuvia saan hypyistä tänne bloginkin puolelle kunhan Emma niitä mulle lähettää... :) 
Ja sitten vielä semmonen ihana uutinen (mulle ainakin) että alan ehkä ratsastamaan Emman kans naapurissa olevaa Jaka-ponia, kun sillä ei oo nyt vakituista liikuttajaa. 

Äsken Jenna lähti meiltä, nukuttii teltassa viime yö :D kuvia myös otettii jotka saan tänne sitten ku Jenna ne lähettää, kun sillä on parempi kamera kun mulla niin aattelin et laitan mieluummin niitä sitten :) Käytiin Jennan kans illalla uimassa, vesi oli tosi lämmintä! Sit yöllä joskus kahentoista aikaan mentiin jonnekin ulos hihhuloimaan. Ei siitä sen enempää... (;

2 kommenttia:

  1. hehhehhee, haastan sut! Löydät haasteen mun blogista :-) --> http://everyteardropiswaterfall.blogspot.fi/2013/06/haastetta-kehiin.html

    VastaaPoista