torstai 13. kesäkuuta 2013

2# lisää varsoja hoidettavaksi!

tessa ja mun kenkä näköjään :D

Roventa viime viikolla...

aattelin tän huvikseen laittaa, kuvassa minä ja mun entinen vuokrahevonen Maire :)

Tiistaina olin tunnilla, poikkeuksellisesti normaalia aikaisemmin, kun ihmiset peruu tuntejaan sen verran. Menin r. Oromiksella, 5-vuotiaalla risteytysponilla. Oromista mä toivoinkin :) Poni oli aluksi vähän hidas, mutta loppua kohti meni paremmin. Kyllä se sitten kulki lopulta pohkeen ja ohjan välissä ihan hyvin, ja pidätteet meni läpi. Mentiin harjoitusta jossa ensin ratsastettiin kevyessä ravissa kulma hyvin, sen jälkeen nostettiin laukka ja ratsastettiin pääty-ympyrä. Siitä jatkettiin laukalla terävä kulma, jonka jälkeen laukattiin vielä pitkän sivun puoleen väliin.

Keskiviikkona olin Kaisan kanssa kaupungilla. Pyörittiin Triossa ja Sokoksella, ja sitten päätettiin mennä Pikkuveskulle ja satamaan kuvaamaa. Satamassa oli joku varmaankin Hennalan varuskunnan järjestämä pieni konsertti (?) mutta ei jaksettu jäädä kattomaan. Tässä muutama kuva keskiviikolta :) ja laatu on mitä on kun osa kännykällä kuvattu.






Torstaina eli tänään piti olla kotona vaan mutta lähdinkin sitten Sonjan kans kaupunkiin. En ostanu mitään oikeestaan.

Huomenna tai viikonloppuna käyn varmaan tervehtimässä B:tä kun en oo vähään aikaan ehtinyt käydä pikkusta kattomassa. Kihille pitäs ihan pian syntyy varsa. Sitä odotellessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti